Intervju: Mira K. Veljić - dama s stilom

Anja Mrevlje 11.03.2016
Nama

Zakaj imate radi Namo in kako bi jo opisali nekomu, ki vanjo še ni vstopil?

Namo bi lahko opisala kot prijazno damo, ki vsakomur lahko da nevsiljiv nasvet in pomaga pri izbiri nakupov za celotno družino in gospodinjstvo. Sicer je lepa tudi njena podoba, ampak največ njeni lepoti in njeni uspešnosti dodajo zaposleni, ki vsak dan z nasmehom na obrazu sprejemajo in zadovoljujejo želje številnih strank.

Kaj menite o modnem slogu pri nas? Ali postaja Ljubljana tudi modna prestolnica?

Modni slog v Sloveniji je precej zadržan. Slovenci smo sicer radi lepo in dobro oblečeni, radi spremljamo že uveljavljene uspešne blagovne znamke in jih tudi nakupujemo. Prevelikega eksperimentiranja ne maramo in smo do novosti zelo zadržani. Mislim, da dajemo prednost udobju in praktičnosti pred videzom.

Kateri so po vašem mnenju ključni modni kosi, ki jih mora imeti v svoji garderobni omari vsaka  ženska, vsak moški?

Ključni modni kos vsake ženske so dobri čevlji in pa dobra torbica. Seveda pa v vsaki omari ne smejo manjkati črne modne hlače in usnjena jakna.

Nama je ena redkih veleblagovnic, kjer najdemo tudi oddelek, namenjen slovenskim oblikovalcem.  Katera imena so na obešalnikih in kakšni so kriteriji pri izbiri le-teh?

Na našem ženskem oddelku v prvem nadstropju imamo tudi kotiček za slovenske oblikovalce. Trenutno v kotičku ponujamo blagovni znamki Maja Štamol in Draž. V preteklosti se je v Nami izmenjalo kar veliko naših oblikovalcev. Kriterij za izbiro je v prvi vrsti nosljivost njihovih kreacij in pa zmožnost samih oblikovalcev, da ustvarijo vsaj dve prodajni kolekciji na leto. Žal pa je teh vedno manj.

“Skozi vse leto se bomo spominjali uspešne preteklosti in gledali v prihodnost.”

Nama letos praznuje prav poseben jubilej. Kako boste praznovali in ali se ji po lanski prenovi  obeta še kakšen “lifting”?

Res je. Nama v letu 2016 praznuje 70. obletnico, na kar smo zelo ponosni. Praznovali bomo skupaj s svojimi kupci, zaposlenimi in poslovnimi partnerji. Vsak 70. dan, prvi je že 10. marca, bomo obdarili kupce. Praznovanju in 70-letni zgodovini bomo posvetili tudi izložbe, tradicionalno jesensko večerno nakupovanje bo polno presenečenj za naše kupce in obiskovalce, pripravljamo pa tudi linijo Naminih izdelkov. Skozi vse leto se bomo spominjali uspešne preteklosti in gledali v prihodnost.


NAMA je okrajšava za  NArodni MAgazin, verigo trgovin v nekdanji Jugoslaviji, od katere sta danes  ostali dve, v Ljubljani in Škofji Loki, in veljata za najstarejši slovenski  veleblagovnici. Ob 70. obletnici bodo praznovali skupaj z nami. Vsak 70. dan,  prvi je že 10. marca, nas čakajo številne ugodnosti in presenečenja.

Imate morda zgled v tujih veleblagovnicah, vam je katera še posebej pri srcu?

Od tujih veleblagovnic mi je najbolj všeč seveda legendarni londonski Harrods, nam bližje pa Corso Como v Milanu.

Kam radi zaidete na skodelico dobre kave ali večerjo s prijatelji?

Kavica v Ljubljani: Moderna galerija, TOZD, Rog. Večerja: Sushimama, Robba, AS.

Kako najraje preženete delovni stres, kam odidete na sprostitev po napornem delovnem dnevu?

Prosti čas najraje preživljam s svojo družino, stres preženem na vsakodnevnem sprehodu s psom, čez vikende pa s hojo v hribe, smučanjem in kolesarjenjem.

Govori se, da ste radi aktivni in počitnice izkoristite za “adrenalinske” športe – se letos obeta kakšna nova neodkrita destinacija?

Med počitnicami sem vedno rada aktivna, ne bi rekla, da se ukvarjam z “adrenalinskimi” športi. Zelo rada smučam, lansko leto sem se začela učiti kajtanja. Zato bodo tudi letos počitnice planirane in prilagojene športu.

nama.si

Foto: Žiga Intihar

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča