Inovativna protikadilska kampanja preplavila švedske ulice

Anja Mrevlje 13.01.2017
Inovativna protikadilska kampanja na preplavila švedske ulice

Švedska prestolnica je konec minulega leta dobila interaktivne oglasne panoje, ki so na ulicah glavnega mesta presenetili predvsem strastne kadilce. Interaktivni oglasi z detektorji dima so nov inovativni pristop k zmanjševanju kajenja. V svetlobni oglas je vgrajen črno-bel monitor, ki prikazuje moškega, ki zakašlja če se v njegovi neposredni bližini pojavi oseba s prižgano cigareto. Projekt je v švedski prestolnici sicer izzval različne odzive. 

Video na koncu predstavlja oglas za nikotinski žvečilni gumi, s katerim se v telo sprosti nadzorovana količina nikotina, ki pomaga premagovati potrebo po kajenju. Reklama je svoj preboj doživela v začetku novega leta, običajno takrat ko postavljamo novoletne zaobljube, med katero najdemo verjetno največkrat sprejeto zaobljubo - opustitev kajenja - za daljše in bolj zdravo življenje.


Izbor urednika