Jutranja rutina je več kot le skupek aktivnosti pred službo; je ključ, ki odpira vrata do bolj ... Več
Inovativna protikadilska kampanja preplavila švedske ulice
Švedsko prestolnico so preplavili svetlobni oglasni panoji z odlično protikadilsko kampanjo.
Švedska prestolnica je konec minulega leta dobila interaktivne oglasne panoje, ki so na ulicah glavnega mesta presenetili predvsem strastne kadilce. Interaktivni oglasi z detektorji dima so nov inovativni pristop k zmanjševanju kajenja. V svetlobni oglas je vgrajen črno-bel monitor, ki prikazuje moškega, ki zakašlja če se v njegovi neposredni bližini pojavi oseba s prižgano cigareto. Projekt je v švedski prestolnici sicer izzval različne odzive.
Video na koncu predstavlja oglas za nikotinski žvečilni gumi, s katerim se v telo sprosti nadzorovana količina nikotina, ki pomaga premagovati potrebo po kajenju. Reklama je svoj preboj doživela v začetku novega leta, običajno takrat ko postavljamo novoletne zaobljube, med katero najdemo verjetno največkrat sprejeto zaobljubo - opustitev kajenja - za daljše in bolj zdravo življenje.