Ikonični božični oglasi, ki pogrejejo srce

CITYLIFE 25.12.2022
bozicnioglasi-p3tc5zxhowk-unsplash

Božični zvončki – Hersheyjevi poljubčki (1989)
Oglas Hershey's Kisses Christmas Bells avtorja Ogilvyja je aktualen že tri desetletja, in to zaradi čiste preprostosti ideje. Oglas prikazuje božično obarvane »čokolatine«, zavite v folijo, ki igrajo melodijo »We Wish You a Merry Christmas« in tako izkoriščajo priljubljenost znamke čokolade kot darila za v nogavice, kar je način božičnega obdarovanja v .
Omela – Yellow Pages (rumene strani) (1992)
Je res že minilo 27 let? Ta kultni oglas iz devetdesetih let, ki ga je ustvarila agencija AMV BBDO, prinaša kratek, a sladek odmerek božične nostalgije. Ta je naredila tako trajen vtis, da je Dean Cooke – ki je takrat kot šestletnik igral dečka, ki seže po imenik, da bi lahko poljubil dekle pod omelo – priznal, da ga še vedno prepoznajo na ulici. Oglas, ki vzbudi občutke simpatije in topline, se zdaj, ko se telefonski imeniki zdijo kot skrivnostna relikvija iz srednjega veka, zdi še bolj nostalgičen.

Prazniki prihajajo – Coca-Cola (1995)
Nekateri menijo, da je Coca-Cola izumila božične oglase, če že ne sam božič, in čeprav ne bi šli tako daleč, je bila zagotovo ena prvih blagovnih znamk, katerih oglasi so postali dogodek, prepoznan kot znanilec prazničnega časa. Prihod tovornjakov v tem oglasu WB Donerja iz leta 1995 je tisti, ki je resnično uveljavil povezanost Coca-Cole z božičem in ustvaril motiv, ki ga uporabljajo še danes, ko pripeljejo Coca-Cola tovornjake v mestna središča po vsem svetu.

1914 – Sainsbury's (2014)
Pred skoraj desetletjem se je angleški veletrgovec Sainsbury lotil produkcije najbolj sentimentalnega božičnega oglasa, ki oči mnogih rosi še danes. Navdahnjena z resničnimi dogodki, ki so se zgodili pred 100 leti, preprosta pripoved pripoveduje znano zgodbo o božičnem dnevu leta 1914, ko je okoli 100.000 borcev prve svetovne vojne položilo orožje, da bi se družili in igrali nogomet na zahodni fronti.

Razkošen božič, v katerega lahko vedno verjameš – Lidl (2021)
Lidl je ob lanskem božiču svojo obljubo o zagotavljanju kakovostne hrane po nizkih cenah spremenil v fantastičen televizijski oglas, saj njegova kampanja 2021 predstavlja, kako bi lahko izgledal božič prihodnosti. Oglas prikazuje božič danes in v prihodnosti, pri čemer so cene božične pojedine vedno enake, družina, zbrana za mizo iz današnjih predstav realnosti, pa se razvije v futuristično druščino z napredno lasersko tehnologijo, ki ji družbo delajo člani, ki so na pojedino prileteli z Lune.

Mercedes-Benz (2013)
Mercedes-Benz je svojo inovativno ustvarjalno žilico predstavil v tiskanem oglasu, v katerem so sprednji del avtomobila s pametno osvetlitvijo spremenili v silhueto božičnega drevesa. Tako ikonična maska avtomobila znamke Mercedes-Benz skupaj z značko dobi sentimentalno vrednost, ki ni ravno značilnost nemške znamke.

IKEA (2014)
Klasična preprostost švedskega pohištvenega velikana IKEA prikazuje predbožično razprodajo s sadiko božičnega drevesa, ki ga obteži božična kroglica. Na to briljantno idejo je prišla portugalska agencija TBWA, oglas pa je zaradi minimalizma in pretkanega sporočila priljubljen še danes.

Božič – Publicis (2006)
Velikan za odnose z javnostmi in oglaševanje Publicis Groupe je svoj slogan »Vsaka dobra ideja se začne s svinčnikom« predstavil tako, da je svinčnik ošilil v obliko božičnega drevesa. Gre za še eno preprosto, a učinkovito idejo, s katero kreativci iščejo načine, kako identiteto znamke predstaviti v obliki božičnih ikon.

Dan po božiču – KitKat (2006)
Tudi Božiček potrebuje odmor – še posebej dan po božiču. Privošči naj si odmor oziroma KitKat. »Vzemi si odmor« je slogan, ki ga pozna skoraj vsak Zemljan, in zdaj vemo, da je med njimi tudi Božiček. KitKat nam je s tem dal vedeti, da nobena služba ni tako obvezujoča, da si ne bi mogli privoščiti koščka čokolade.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča