Vrvež, gneča, hitenje in polni urniki. Se tudi vaš december po navadi odvija tako? To je čas, ko ... Več
Heineken ozavešča o pomenu varne vožnje: »Najboljši voznik je 0,0 voznik«
Pivo je sinonim za sproščeno druženje. Z njim povezujemo dobre trenutke v sproščeni družbi družine, prijateljev ali znancev. Obstajajo pa tudi trenutki, ko alkohol ni dobrodošel in vožnja je zagotovo med njimi. Blagovna znamka Heineken s svojo brezalkoholno različico opozarja na ozaveščanje o odgovorjem pitju: »Najboljši voznik je tisti, ki ne pije.«
Opažajo, da povpraševanje po Heineken 0,0 narašča, kar kaže, da so s svojimi pobudami in partnerstvi za spodbujanje odgovornega pitja ter ponudbo brezalkoholne različice Heineken 0,0 že prepričali potrošnike.
Najboljši voznik je tisti, ki ne pije
Blagovna znamka Heineken, pod okriljem katere od leta 2016 po vsem svetu načrtno vlagajo v kampanje za promocijo odgovornega pitja in s tem odvračajo ljudi od vožnje pod vplivom alkohola, dodatno vsaj 10 odstotkov medijskih sredstev letno nameni proaktivnemu ozaveščanju o odgovornem pitju.
Globalna kampanja "Kadar voziš, ne pij", pod okriljem blagovne znamke Heineken, je letos dobila nov obraz: svetovnega prvaka Formule 1 Maxa Verstappena, ki je hkrati tudi ambasador Heineken 0,0. Kot svetovno prepoznan in eden najboljših voznikov učinkovito posreduje osrednje sporočilo kampanje, da združevanje pitja in vožnje predstavlja resno tveganje. Oglasi na »zabaven« način prikazujejo, da je najboljši voznik vedno tisti, ki ne pije, razen če pije Heineken 0,0. Ustvarjalci kampanje so navdih za kreativno idejo našli v navadah ljudi, ki voznika z večerne zabave pogosto izberejo na podlagi arbitrarnih razlogov in ne na podlagi (ne)popitega alkohola, kar je v resnici najpomembnejše.
Kreativni pristopi na lokalni ravni
V Sloveniji je blagovna znamka Heineken to pospremila z inovativno aktivacijo, ki je potekala na parkiriščih in na postajah izposoje koles Nomago, kjer Heineken že podpira varno vožnjo in okolju prijazno obliko mobilnosti. Vozniki so ob vstopu na parkirišče prejeli parkirni listek, ki je z napisom "Bistre misli, trezna glava" opozarjal na pomen odgovornega pitja. S pomočjo kreativne rabe medijev so voznike avtomobilov, koles, skirojev in drugih prevoznih sredstev na frekventnih lokacijah na presenetljiv in zapomnljiv način opomnili, naj ne pijejo, ko vozijo, in jim hkrati ponudili brezalkoholno alternativo. Pivo Heineken 0,0 namreč ne vsebuje alkohola in ima le 69 kalorij. V njem lahko uživamo kjerkoli in kadarkoli. Tudi, ko vozimo.
Za zaključek pa naj še enkrat poudarimo: odgovorno pitje alkohola je ključno. Pomembno je poznati svoje meje in jih spoštovati, še bolj pa prepoznati situacije, kjer alkohol ni dobrodošel. S spodbujanjem odgovorne uporabe s strani različnih deležnikov na eni strani, tudi ponudnikov in blagovnih znamk piva, ter sprejemanjem odgovornih odločitev posameznika na drugi vsi skupaj prispevamo k odgovornejšemu danes in jutri. Torej, kadar vozimo, ne uživamo alkohola. Tudi takrat, ko se vozimo s kolesi ali skiroji, saj je vsaka vožnja vendarle vožnja.