EFFIE 2019 - intervju Jamie Peate, strokovnjak na področju oglaševalskih kampanj

CITYLIFE 22.02.2019
Jamie Peate

Naše vsakdanje življenje je vse bolj podobno oglasu. Kakšni so triki za uspešno samopromocijo?
Sam sem pri samopromociji zelo slab, zato sem najbrž zadnja oseba, ki vam o tem lahko kaj pove. Moj nasvet je, da vse kar počnete, poskusite delati res dobro. Ne zadovoljite se samo z v redu ali z nečim, kar je dovolj - naj bo odlično! Nagrade za učinkovitost ne boste dobili, če vaše delo ne bo odlično. Zato so kreativne nagrade še toliko bolj pomembne. Če delate učinkovito delo, ki ga poganja kreativnost, potem bo slava prišla sama od sebe. Zapomnite si tudi, da je dobro in učinkovito kreativno delo ekipni šport, zato bodite velikodušni s svojim časom in idejami ter poskrbite, da bodo zasluge pripisali celotni ekipi. Pomembno je imeti tudi svojo perspektivo - potrudite se govoriti stvari, ki jih bodo ljudje želeli poslušati in bodo v njih vzbudile zanimanje.

Njegovemu predavanju lahko prisluhnete na EFFIE 2019 - Dnevu učinkovitosti 14. marca 2019 v Hotelu Slon.

Od kod inspiracija za uspešno kampanjo, če si v poslu že tako dolgo? Kako ohraniti svežino?
Trdno verjamem, da moraš pogledati nazaj, da bi videl naprej - vsaj na začetku projekta. Veliko se lahko naučiš iz tega, kar se je zgodilo v tvoji kategoriji in v drugih. To je nekaj, česar ne počnemo dovolj in mislim, da nam to škodi. Pogledati je potrebno izven trženja in oglaševanja, v svet umetnosti, znanosti, popularne kulture, politike itd. Kamorkoli, kjer najdeš navdih. Bolje je biti polihistor (*Človek, ki je poznavalec več, raznolikih strok.) kot strokovnjak.

Obstajajo kakšne splošne resnice, ki vedno veljajo za uspešne oglaševalske kampanje in kakšne so te resnice? Ali vsakič delujejo?
Najbolj pomembno je doseči učinek - če vas ne opazijo ali si vas ne zapomnijo, potem ste vse naredili zaman. Seveda pa ne smemo pozabiti, da so ljudje in njihovo obnašanje v središču vsakega uspeha ali poraza v trženju. Razmišljanje o preprostih, večnih človeških resnicah kot je uspeh, ljubezen, odkrivanje, povezovanje, smisel itd. Tovrstna razmišljanja se ključnega pomena za vsako uspešno kampanjo.

Kako se sprostite in ohranjate kreativno žilico v vsakdanjem življenju?  
Sem velik ljubitelj narave - s psom hodim v hribe in na deželo, smučam, živim in jem zunaj, kadarkoli le lahko. To ti da čas za razmišljanje in čas za preudarjanje o življenju. Rad imam tudi TV, filme, novice, gledališče, glasbo, branje itd. - vse kar spodbuja um. Sem tudi na družbenih omrežjih, a ne preveč - pomembno je, da slišiš mnenja tudi zunaj svojega kroga, da si del širše družbe.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča