DIGGIT: Pameten dogodek za pametne ljudi

CITYLIFE 03.04.2019
diggit

Ne mine dan, ko v svetu, ki z izjemno hitrostjo drvi naprej, ne bi naleteli na misel, da so spremembe edina stalnica v našem življenju. Spreminja se prav vse – od podjetij, v katerih delujemo in se morajo v boju za obstanek na trgu nenehno prilagajati in preobražati, do okolja in ne nazadnje celotnega planeta, na katerega smo ljudje že pretirano uničevalno vplivali. Da bi lahko zajeli vse vidike sodobnega življenjskega sloga, se je z veliko preobrazbo soočila tudi konferenca DIGGIT, ki je iz dogodka za digitalno komuniciranje prerasla v »pameten dogodek za pametne ljudi«. Ta bo 6. junija 2019 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Na glavnem odru bodo navdihovale ženske

V korporativnem svetu se zadnje desetletje veliko pozornosti posveča vprašanju raznolikosti v vseh pogledih – od spolne preko rasne do kognitivne. Čeprav na področju komuniciranja in marketinga deluje več žensk kot moških, pa na odrih festivalov, konferenc in drugih dogodkov še vedno prevladujejo moški. »To smo hoteli spremeniti, zato na DIGGIT-u dajemo glas ženskam. Ženske sprejemamo ali vsaj močno vplivamo na večino nakupnih in drugih odločitev v gospodinjstvu ter pomembno prispevamo k družinski blaginji, poleg tega pa se močno angažiramo tako po poslovni kot po družbeni plati. Ne pravimo zaman, da za vsakim uspešnim moškim stoji uspešna ženska. Kljub temu pa se nas ne sliši dovolj, tudi zato, ker se nočemo javno izpostavljati. Žal so stereotipi, da je odločna in samozavestna ženska tudi agresivna in »gre prek trupel«, v naši družbi še kako prisotni,« pravi Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica DIGGIT-a. 

Ariana Nina Eror: »Stremimo k cilju postati prva konferenca s področja marketinga z ničelno stopnjo odpadkov.«

Programska direktorica konference Ariana Nina Eror.

Letos bodo zato na obeh odrih DIGGIT-a, osrednjem, katerega rdeča nit bo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji, prevladovale ženske, saj jih bo med govorci vsaj 60 odstotkov. Na glavni oder bo med prvimi stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način. Sledil bo »šopek« šestih sogovornic, uspešnih poslovnih žensk, ki bodo – vsaka v 10 minutah – razkrile delček svojega življenja, plati, po kateri jih še ne poznamo. Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, bo govorila o svojem novem življenju v novi državi, odlična komunikatorka Katja Krasko Štebljaj bo odstrla tančice o novodobni bolezni, izgorelosti, Alma Čaušević, izvršna direktorica založbe Beletrina, se bo posvetila moči zgodb v digitalni dobi, Saša Zor, direktorica marketinga in prodaje v hotelski verigi Intercontinental, bo povedala, zakaj jo sprošča kulinarično ustvarjanje, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, bo govorila o potrebi po »odklapljanju« in polnjenju zalog energije, ko se nam službene obveznosti kar ne nehajo nalagati, medtem ko se bo ginekologinja dr.Nina Slabe posvetila nepozabnim doživetjem materinstva. Udeleženci DIGGIT-a bodo lahko prisluhnili tudi uspešnim slovenskim podjetnicam, ki so jim novodobni digitalni komunikacijski kanali močno olajšali prodor na mednarodni trg. Med njimi so tudi Stella Korošec, direktorica marketinga v podjetju EQUA, in sestri Nina Majcen in Urška Golob, ki ustvarjata pod blagovno znamko Cuckoo Cups. Iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za severno Evropo v podjetju Outbrain, pionirju na področju sožitnega oglaševanja, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri MasterCardu. 

Simona Kruhar Gaberšček: »Na letošnjem DIGGIT-u dajemo glas ženskam, saj jih bo med govorkami več kot 60 odstotkov.«

Direktorica za razvoj partnerstev Simona Kruhar Gaberšček.

V poslovnem svetu vse bolj šteje raznolikost mnenj

Brez moške podpore seveda ne bo šlo. »Družbeni mediji od nas zahtevajo nenehno uprizarjanje sreče, delodajalci nenehno učinkovitost, mediji pa nenehno stanje pripravljenosti. A delovati po pričakovanjih drugih ni nikoli dober recept za osebno srečo,« pravi Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor v oglaševalski agenciji Pristop, ki se bo na DIGGIT-u posvetil vprašanju, kako upravljati svoje zadovoljstvo v času hiperintenzivnosti sodobnih življenjskih stilov, ki so obteženi z nenehnimi zahtevami in pričakovanji. V Ljubljano so organizatorji ponovno povabili izjemnega govorca Petra Hinssna, belgijskega tehnološkega navdušenca, ki do obisti pozna tudi Silicijevo dolino in njene dosežke, zaradi katerih se zdi, da se svet nikakor ne more umiriti. Hinssen tudi močno podpira prizadevanja konference DIGGIT po izpostavljanju raznolikosti. Ob tem pa opozarja: »V ZDA se zadnjih nekaj let veliko govori o spolni in rasni raznolikosti kot ključnih dejavnikih uspešnosti podjetja. Sam pa bi rad izpostavil še kognitivno raznolikost; različnost v mišljenju ljudi, ki jih imate v podjetju. Ne morete imeti samo podobno mislečih ljudi, ki bodo prihajali na dan z enakimi idejami. To nikamor ne pelje. Podjetja si morajo prizadevati za raznolikost zaposlenih v vseh pogledih, predvsem pa morajo ti biti odprtega duha, radovedni in vedno pripravljeni na osvajanje novih znanj in veščin.«

Biti digitalen ni trend, temveč način življenja

Razlikovalno prednost DIGGIT-a letos izpostavljajo s sloganom »pameten dogodek za pametne ljudi«. »Biti digitalen danes ni več trend, temveč način življenja. Ljudje vedno težimo k večjemu, boljšemu in novemu, žal pa prevečkrat na škodo okolja, v katerem živimo. Zato smo se odločili, da stremimo k cilju postati prva konferenca s področja marketinga z ničelno stopnjo odpadkov. Voda ne bo v plastenkah, ampak pozivamo udeležence, da pridejo na dogodek s svojimi stekleničkami, v katere si jo bodo lahko natočili. Pogostitev bo na krožnikih iz pšeničnih ostankov, obdelanih po posebni metodi. Na koncu se krožniki lahko celo pojejo ali pa odvržejo na kompost, saj se sami razgradijo. Odločili smo se tudi, da se odpovemo konferenčnih torbam, v katerih je običajno kopica papirnatih letakov, ki jih za povrh vsega nihče ne prebere, ampak takoj romajo v smeti. Kozmetični in prehrambni sponzorji bodo predstavljali svoje izdelke, ki ne vsebujejo E-jev, barvil in so v embalaži, ki se lahko reciklira,« nekaj okolju prijaznih aktivnosti DIGGIT-a izpostavlja Ariana Nina Eror. Sama ima dolgoletne izkušnje pri organizaciji dogodkov, še posebej ko gre za obkonferenčne aktivnosti, za katere je prepričana, da odločilno prispevajo k uspešnosti dogodka. »Z vsakim sponzorjem oziroma partnerjem posebej se pogovarjam o njihovi izvirni predstavitvi na dogodku, saj je izjemno pomembno, kako bodo nagovorili udeležence. Tudi letos se nam zato obeta izredno pestra predstavitev naših partnerjev. Zvečer pa bomo poskrbeli še za odlično zabavo, ki jo bodo pripravili organizatorji vedno privlačnega Kurzschlussa,« dodaja.

Izbor urednika