Cockta – nova podoba ob 65. obletnici

CITYLIFE 01.03.2018
Cockta – nova podoba ob 65. obletnici

Cockta je slovenska blagovna znamka, ki je že davno presegla meje in še vedno ohranja sloves ene najmočnejših blagovnih znamk v regiji. Vse to ji uspeva zato, ker kljub nenehnim in vedno hitrejšim spremembam, ki jih narekuje sodobno življenje, ostaja samosvoja. Sledi trendom in osvežuje svojo podobo, hkrati pa ohranja svoje bistvo, prepoznaven okus, ki si ga je leta 1953 zamislil izumitelj in tehnolog Emerik Zélinka. Originalno recepturo, ki jo sestavlja mešanica 11 izbranih rastlinskih izvlečkov, so zdaj še nadgradili z naravnimi aromami. Ne vsebuje ortofosforne kisline in kofeina, zato je lahko pravi užitek in osvežitev tudi za otroke ter nosečnice.


Šipek, karamela, čista voda z naravnim ogljikovim dioksidom in originalni koktajl izbranih zeliščnih izvlečkov tvorijo legendaren okus, ki ga zdaj predstavljajo v novi, moderni podobi, za katero so našli navdih v koreninah pijače, ki je postala simbol vaše in naše mladosti.


Cockta bo svoj 65. rojstni dan marca letos praznovala v novi preobleki! Po vseh spremembah se vrača na svoj začetek, saj je modra barva njeno promocijo spremljala že leta 1953, ko so jo prvič poslali na trg. V novo celostno podobo so vključili tudi kolaž vseh dosedanjih podob, s katerimi je Cockta nagovarjala potrošnike, vsaka od njih je bila v svojem času napredna in je pustila svoj pečat. Na tak način se Cockta povezuje s tistimi, ki so tako kot ona ohranili avtentičnost. V svetu, kjer je vse, kar je včasih veljalo za "kul", zastarelo, in vse, kar je bilo včasih čudaško, "super kul", ko je televizijo zamenjal pametni telefon, otroško igrišče internet in so sladke besede zamenjali "emotikoni".
Z novim sloganom »Tvoja Cockta. Tvoja stvar« se poklanja vsem, ki živimo za svojo stvar in svetu pogumno pokažemo, kdo smo!<


Več na cockta.eu!

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča