Glamping, ali razkošno kampiranje, je trend v turizmu, ki združuje naravo in udobje. Gre za ... Več
AERO Z ROBERTOM IN PIKO KRANJEC PONOSEN NA SVOJE BARVE
Aero, slovenska blagovna znamka z več kot 70-letno tradicijo, ki jo pozna vsak slovenski šolar, je tudi dobrodelna.
Na dogodku z družbeno odgovornim poslanstvom, ki je potekal v Mercator centru Šiška, je v sklopu kampanje Ponosni na svoje barve, katere ambasadorja sta priljubljen smučarski skakalec Robert Kranjec in njegova hčerka Pika, ustvarila posebno umetnino z njunim podpisom, ki je šla takoj po nastanku na licitacijo. Slikarska umetnina v obliki drevesa življenja, ki sta jo pred očmi množice obiskovalcev z Aero barvami narisala Robert in Pika Kranjec, je bila licitirana za 3.000 evrov, ta sredstva bodo v celoti donirana ZPM Ljubljana Moste Polje. Nove Aero barvice s fotografijo Roberta in Pike bodo od 25. junija 2018 na voljo v prodajalnah DZS po vsej Sloveniji.
AERO je slovenska blagovna znamka z več kot 70 letno tradicijo. Minulo leto so uspešno predstavili novo serijo šolskih potrebščin, razširili ponudbo izdelkov iz legendarnih temper in vodenih barvic na celoten program šolskih potrebščin. Sinergija z novim lastništvom (svetovno uveljavljeno podjetje JOLLY), pa botruje k temu, da v njihovi ponudbi danes lahko najdemo tudi barvice, grafitne svinčnike, voščenke, flomastre, krede in ostali šolski pribor.
Več na aero.si!