Kako premagati spomladansko utrujenost?

Lana Bauman 13.03.2019
Foto: Unsplash

Če želimo zmanjšati učinek spomladanske utrujenosti, moramo imeti zdrav življenski stil. Disciplina in pravilen način življenja sta pomembna faktorja v boju proti utrujenosti. Za tiste, ki smo se čez zimo malce polenili, je skrajni čas, da ponovno postanemo aktivni, vestni in marljivi. Le tako bo naše telo spremembo vremena sprejelo pozitivno.

Redni obroki

Raziskave so pokazale, da imajo tisti, ki dnevno jedo tri obroke, več energije in elana, saj jih ne pesti lakota. Izrednega pomena prehrane sta sadje in zelenjava. Sezonski vitamini bodo prispevali k energičnem vsakdanu.

Ne izpostavljajmo se soncu

Če se izpostavljamo soncu je priporočljiva uporaba sončnih očal in kape, ki nas ščitita pred močnimi sončnimi žarki. V kolikor je možno, se opoldne zadržujmo v notranjih prostorih.

Foto: Pexels

Jutranja prha

Jutranja prha na različne načine pripomore k zdravju. Največ učinka ima kadar izmenjujemo toplo in hladno vodo, saj pospešimo cirkulacijo krvi in posledično dobimo energijo za začetek dneva. Ob nenaspanih jutrih nas bo hladna prha prebudila.

Športne aktivnosti

Velik del premagovanja spomladanske utrujenosti so športne aktivnosti, zato jim vsak dan namenimo nekaj časa. Zadostuje že nekaj vaj, ki bodo pospešile pretok krvi. Lahko se lotimo joge, pilatesa ali kateregakoli športa, ki nam najbolj ustreza. Če smo zelo zasedeni, bodo naše počutje spremenili že trije krajši sprehodi tedensko. 

Foto: Pexels

Prezračimo prostor

K utrujenost pripomore tudi pomanjkanje kisika. Zato redno zračimo prostore in zadihajmo svež zrak.

Foto: Pexels

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča