7 nasvetov, ki nam bodo pomagali pri spanju

Klavdija Rupar 13.11.2018
Unsplash

Obstajajo pa štrije razlogi, zakaj ne moremo dobro spati: hrup, prehitro življenje, vsakodnevne zahteve in stalno igračkanje s tehnologijo. Če imamo torej težave s spanjem, nam bodo pomagali sledeči nasveti.

1) Zajtrk 30 minut po tem, ko vstanemo

Najbolje je, da zajtrk pojemo najkasneje pol ure po tem, ko vstanemo. Če začnemo delati to, se bo naše spanje v 7-10 dneh začelo spreminjati, saj bo naše telo začelo proizvajati več melantonina.

Foto: Unsplash

2) Nehajmo gledati na uro

Povprečna oseba se ponoči zbudi 10—15 krat. Zbudimo se, pogledamo na uro in preverimo Instagram. Pametno je, da telefona ne nosimo s sabo v spalnico!

3) V spalnici ne sme biti tehnologije

Če zaspimo pred televizijo, je to najslabša stvar za naše telo. Pomembno je, da v sobi nimamo tehnologije, saj bomo s tem izboljšali naše spanje.

Foto: Unsplash

4) Spat pojdimo pred polnočjo

Naša telesa imajo vsa zdravila, ki jih potrebujemo, samo naučiti se jih moramo uporabljati. Čisto vsak energijski sistem v telesu bo pozdravljen, če bomo šli v posteljo dovolj zgodaj, zbudili pa se bomo polni energije.

Nekatere novejše študije pa so pokazale tudi, da vsak 90 minutni cikel spanja pred polnočjo lahko prepreči nastanek demence ali alzheimerjeve bolezni.

5) Tih umirjen zvok

Poznamo ljudi, ki zaspijo kadarkoli in kjerkoli in pa ljudi, ki so bolj občutljivi in težko zaspijo kadarkoli. Ne glede na to, v katero skupino spadamo, bo tih umirjen zvok pomagal, da zaspimo.

6) Prenehajmo s pitjem kofeina

Pametno je, da pred zaužitjem kofeina nekaj pojemo, nikakor pa ne smemo preskakovati obrokov in samo piti kavo. Še bolje pa je, da po tretji uri popoldan sploh ne pijemo več kave ali čaja.

Foto: Unsplash

7) Hidracija

Čez dan moramo spiti 3 do 4 steklenice vode. Naše telo je sestavljeno iz 70 trilijonov celic in kar 75% vode. Večina med nami je dehidriranih, zato ne moremo spati dobro.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča