28. SOF - za nagrade se bo potegovalo 365 del

V tekmovalnem programu 28. Slovenskega oglaševalskega festivala se bo za nagrade in priznanja potegovalo 365 del. Natečaju za Mlade kreativce pa se bo za tekmovanje Young Lions v Cannesu pomerilo 30 parov.
V tekmovalnem programu 28. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo potekal med 11. in 12. aprilom v Portorožu, se bo za nagrade in priznanja potegovalo 365 del.
Prijavljena dela bo pod drobnogled vzela strokovna žirija, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki pod vodstvom Anžeta Jereba, regionalnega izvršnega kreativnega direktorja pri agenciji BBDO Ukrajina in Srednja Azija.
PREBERITE ŠE: 28. SOF - kongresni program in razpis Natečaja za Mlade kreativce 2019
Natečaj za Mlade kreativce 2019 je zapolnil vsa razpoložljiva mesta, letos še štiri več kot lani. Letos prvič je eno mesto namenjeno zmagovalnemu paru natečaja Mladih kreativnih upov - tekmovanju za študente brez agencijskih izkušenj, ki je dobilo zmagovalca 28. marca, to sta Taja Marčetič in Nikolas Kristovič. Vodenje žirije natečaja Mladih kreativnih upov in Mladih kreativcev je zaupano Aljoši Bagola, izvršnemu kreativnemu direktorju v agenciji Pristop.
Nova nagrada SOF-a. Foto: Žiga Intihar
Zlata noč bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad. Podelili bomo prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost, ki jo letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica Skupine Formitas, in Oglaševalca leta 2018.
Vrhunec večera bo razglasitev Znamke leta 2019, Agencije leta 2019 in nove nagrade SOF SOF-a.
Več nasof.si.