Slovo ikoničnega kataloga IKEA
Tik pred prihodom Ikee v Slovenijo, se bomo morali posloviti od listanja po katalogu, ki nam je dolga leta predstavljal velik vir inspiracije in način sanjarjenja o življenju v našem sanjskem stanovanju. Po 70 letih izhajanja nadvse priljubljenega letnega tiskanega in digitalnega kataloga, se je IKEA namreč odločila za slovo od publikacije v želji po vlaganju energije v ostale projekte, ki bodo v prihodnosti pripomogli k znamkinemu uspehu.
“Katalog IKEA je tako za stranke kot za sodelavce publikacija, ki obuja veliko čustev, spominov in veselja,” je ob novici dejal Konrad Grüss, generalni direktor podjetja Inter IKEA Systems BV. “Kar 70 let je bil to en izmed naših najbolj edinstvenih in ikoničnih izdelkov, z močjo navdiha milijard ljudi po vsem svetu.”
Kljub temu, da katalog predstavlja ikonični del znamke Ikea, je bil zadnja leta s strani kupcev zanemarjen. Ti si izdelke raje kot v katalogu ogledujejo na spletu, spletna prodaja po svetu pa je samo v zadnjem letu narasla kar za 45% odstotkov. Prav zaradi tega Ikea katalog ukinja in se posveča ustvarjanju novih aplikacij, izboljševanju spletnega mesta in iskanju novih načinov za povezovanje s kupci.
Dolgoletne ljubitelje Ikeinih katalogov je Grüss skušal potolažiti z obljubo, da ima Ikea zanje še vedno veliko adutov v rokavu. Z vsemi izboljšavami nas bodo še vedno z veseljem navdihovali pri opremljanju naših domov in ustvarjanju kotičkov, kjer se bomo počutili resnično varno in udobno.
Zadnja priložnost, da si zagotovimo tiskan katalog Ikea, je katalog, ki bo izšel jeseni 2021. Publikacija bo poklon vsem Ikeinim katalogom, ki so izšli čez dolga leta, hkrati pa bo poskrbela za osupljiv navdih za opremljanje naših domov in izboljšanja našega življenjskega sloga. S težavo se poslavljamo od kataloga, ki nam je dolga leta nudil dobršno mero navdiha in se kljub koncu tega, nadvse ljubega poglavja, veselimo začetka naslednjega. Le kaj nam bo Ikea pripravila v prihodnje?