Slovenska premiera: DS 4
Odkar se je DS Automobiles ločil od Citroëna, se pri družbi DS Automobiles pospešeno prizadevajo vstopiti v premijske razrede vozil. In DS 4, ki smo ga že zapeljali po slovenskih cestah, je njihov najnovejši izdelek v vedno zajetnejšem arzenalu modelov.
Morda se še spomnite predhodnega modela DS 4, ki je na motornem pokrovu še imel dvojno črto in ga je bilo (tudi) zaradi tega težko ločiti od ostalih Citroënovih modelov? Mnogi so mu očitali, da ni popolnoma opravičil tega, kar naj bi predstavljal in je le stežka je stopal v korak s konkurenco. Kar pa se je na daljši rok izkazalo za dobro. Namreč najnovejši model DS 4, ki je že zapeljal na slovenske ceste, nastopa s povsem svojo identiteto, z značilnimi – skoraj konceptualnimi avtomobilskimi – linijami in notranjostjo, ki daje svoj pečat. To pa bi že moralo zadostovati za pošten boj z že uveljavljenimi premium avtomobilskimi znamkami.Najnovejše vozilo iz ponudbe premijskega segmenta C igra na karto elegance in premišljenega inženiringa, s katero namerava pridobiti nove privržence. Vzorna širina 1,83 metra in zelo velika kolesa s 720 milimetri (največ 20-palčna platišča), kompaktna dolžina 4,40 metra in zmerna višina strehe 1,47 metra vozilu zagotavljajo izgled, ki ga ne cesti ne boste spregledali. Sprednja žarometa sta na voljo s sistemom DS MATRIX LED VISION, ki združuje matrične in smerne luči. Poleg žarometov se nahajajo dnevne luči v dveh vrsticah diod LED na vsaki strani. Nad masko se razteza dolg in obdajajoč pokrov motornega prostora, ki da vozilu elan in razgiba karoserijo. Pozornost pritegnejo vstavljive vratne kljuke. Na zadnjem delu je streha razpotegnjena in se spusti zelo nizko na močno nagnjeno zadnje steklo. Oblika karoserije ni pridobila le bogatejše stilske podobe, temveč je postala tudi bolj aerodinamično učinkovita. Na zadnjem delu najdemo oblikovno prepoznano osvetlitev nove generacije s progresivnim učinkom lasersko vgraviranih lusk.Na prvi pogled se morda zdi paleta modelov, ki jih ponuja DS, nekoliko zmedena. In sicer je razdeljena na tri izvedenke: DS 4, DS 4 Performance Line in DS 4 Cross in vsaka izmed njih ima svoj dodaten nabore opreme. Toda če si vzamete malce več časa, ni vse tako zapleteno kot izgleda na prvi pogled. Preprosto povedano, DS 4 je osrednji avtomobil, Performance Line je bolj osredotočen na športnost, medtem ko izvedenka Cross prinaša SUV »okus«.Na voljo so štirje motorji z notranjim izgorevanjem; bencinski PureTech 130 , PureTech 180 in PureTech 225 ter dizelski motor BlueHDi 130. Prav tako pa tudi priključni hibrid E-Tense 225 z skupno močjo 221 KM, ki lahko opravi krajša potovanja samo z uporabo električne energije, kar zmanjša emisije CO2. Vse motorne različice so opremljena z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ročnega menjalnika ni v ponudbi.
Notranjost vozila DS 4 je bila zasnovana digitalno, izčiščeno in ergonomsko. Vsak posamezen element je intuitivno integriran, tako z vidika njegove funkcionalnosti kot tudi stilske zasnove. Pretočnost je bilo možno zagotoviti po zaslugi številnih inovacij, ki potnikom vozila DS 4 omogočajo izjemno brezskrbno vožnjo. V notranjosti vozila DS 4 se eleganca prepleta s tehnologijo, saj v njej kraljujejo razne vrste usnja, material Alcantara, karbonska vlakna, les in nove tehnike izdelave.Ker je konkurenca v tem segmentu močna, se bo moral DS 4 pošteno potruditi, da bo odščipnil kos pogače že uveljavljenim znamkam. Četudi vam francoski stil oblikovanja ni najbolj po godu, je potrebno priznati, da je je novi DS 4 lep avtomobil, deluje drugače in ima bogato notranjost, s čimer se loči od tipične množice. Njegov dodaten adut pa je tudi dobra izhodišča cena. Za osnovni model z bencinskim motorjem boste tako morali odšteti 28 tisočakov, in približno tisočaka več za dizelsko različico.
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine