Skok višje - to je novi Peugeot 208

Matej Jurgele 03.03.2019
Skok višje - novi Peugeot 208

Peugeot 208 najnovejše generacije je vključen v strategijo znamke za prehod v višji cenovni razred, odlikuje se po svojem izklesanem dizajnu s pridihom mladosti in energičnosti.

Poleg svoje inovativne oblikovne zasnove novi  peugeot 208 uvaja novosti tudi z novo generacijo voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov. Izraža energičnost, spontanost in pooseblja živahno in športno vitalnost in vstopa v osrčje avtomobilskega segmenta B in prinaša samozavesten dizajn v kombinaciji s prepoznavnimi inovacijami in tehnologijo.


Modularna konstrukcijska osnova

Novi 208 je zasnovan na najnovejši generaciji konstrukcijske osnove skupine PSA, skupni modularni konstrukcijski osnovi. Konstrukcijska osnova CMP se prilagaja raznim dimenzijam in tipom motorjev. Primerna je za razne vrste pogona, tako da se bodo bodoči kupci lahko sami odločili za vrsto pogona: notranje zgorevanje (bencin/dizel) ali električni pogon.Osrednja skrb inženirjev skozi celotno razvojno fazo je bila varčnost. Nova konstrukcijska osnova pomaga omejiti emisije CO2 po zaslugi: zmanjšane teže, izboljšane aerodinamičnosti, znižanega kotalnega upora, in optimizacije pogonskih sklopov. Konstrukcijska osnova CMP ponuja tudi visoko stopnjo udobja in varnosti


Električni Peugeot e-208

Na voljo bo tudi popolnoma električni e-208, ki ponuja živahno odzivnost in užitke v vožnji po zaslugi motorja na 100 % električni pogon, ki bo na voljo od lansiranja dalje: motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora (razpoložljivega od 0 km/h dalje) za takojšnjo odzivnost, neslišno vožnja in brez vibracij s tehnološko izpopolnjeno animacijo na osrednjem zaslonu. Bivalno udobje in prostornina prtljažnika sta enaka kot pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem. Akumulatorske baterije so razporejene pod talno ploščo novega 208.

Za novega 208 je na voljo celovit izbor motorjev z notranjim zgorevanjem zadnje generacije, ki ustrezajo zahtevam emisijskega standarda €6.d za bencinske motorje in €6.d-temp za dizelske motorje. Edinstveno ponudbo segmenta B predstavljata motorja PureTech 100 in 130, ki sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. 


Med bencinskimi motorji je na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 l:
PureTech 75 S&S BVM5,
PureTech 100 S&S BVM6 ali EAT8,
PureTech 130 S&S EAT8.

Med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 l:
BlueHDi 100 S&S BVM6.

Nova generacija, ki je daljša, širša in nižja od aktualnega modela Peugeota 208, je pridobila elegantno obliko karoserije, ki z napetimi in izčiščenimi linijami nakazuje na športno tekmovalnost. Široki blatniki in razkošne linije karoserije poskrbijo za pridih čutnosti s subtilnim ravnovesjem med čvrstostjo in mehkobo.
peugeot.si

Fotogalerija

Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208Skok višje - novi Peugeot 208

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča