Nova Škoda Fabia: večja, bolj športna in še bolj varna

Matej Jurgele 12.03.2021
11skodafabiacd

22 let po svoji premieri priljubljeni urbani avto združuje klasične Škodine vrline, kot so zanesljivost, preprosto upravljanje in visoka raven praktičnosti, s še več varnosti, udobja in dinamike.

Urbani avto z zasnovo po vzoru legendarnih predhodnikov

Fabia že vse od svoje premiere leta 1999 združuje odlike znamke Škoda: visoko aktivno in pasivno varnost z neverjetno prostorno notranjostjo ter prepričljivim razmerjem med ceno in vrednostjo. Poleg tega ima kompaktne zunanje mere, učinkovite pogone in številne 'simply clever' rešitve. Fabia je popoln odgovor na potrebe mladih družin ali kariernih začetnikov ter odlična izbira kot drugi avto. Izmed vseh aktualnih Škodinih modelov je na drugem mestu po tem, kako dolgo je že vključena v Škodin portfelj. Fabia je torej pomembna predstavnica znamke, zgleduje se po legendarnih predhodnikih in ima zvesto skupino kupcev. Zdaj to zgodbo o uspehu nadaljuje že četrta generacija Fabie.

Žarometi in zadnje luči s celostno LED-tehnologijo, virtualna armaturna plošča ter nove barve

Novi Fabii dajejo pečat ostro začrtani sprednji žarometi, ki sežejo do mreže hladilnika. Že serijsko so opremljeni s sodobno LED-tehnologijo, opcijsko pa so na voljo v celostni LED-tehnologiji s širokim obsegom funkcij. Tudi pri zadnjih lučeh s kristalastimi strukturami, ki so značilne za Škodo, znamka opcijsko nudi različico s celostno LED-tehnologijo. Novi dizajn notranjosti Škode Fabie pripomore k občutku še večje prostornosti urbanega avtomobila. Simetrično zasnovana armaturna plošča z osrednjim prostostoječim zaslonom in vodoravnimi dekorativnimi letvami, ki so glede na izbrani paket opreme različnih barv, poudarjajo širino notranjosti. Poleg tega je tokrat prvič v Fabii na voljo virtualna armaturna plošča. Ob prihodu na trg bodo na razpolago trije že znani opremski paketi Active, Ambition in Style, le da v novih barvah in z novimi materiali.

Škodin glavni oblikovalec Oliver Stefani je pri uspešnem malem avtomobilu povsem reinterpretiral Škodin vznemirljivi kristalasti slog. Stefani je poudaril: "Škoda z novo Fabio sistematično izpopol­nju­je svoj oblikovalski slog. Kompaktni zadek je na pogled izrazito športno-eleganten: skulpturalne linije, dinamični proporci ter sodobne svetilne enote z LED-tehnologijo in za Škodo značilnimi kristalastimi strukturami avtu dajejo dinamično in sodobno podobo."

Dva bencinska motorja MPI in trije motorji TSI z direktnim vbrizgavanjem

Nova Škoda Fabia je s skupno petimi učinkovitimi bencinskimi motorji (z močjo od 48 kW do 110 kW) in agilnimi voznimi lastnostmi odlično opremljena za kratke in dolge razdalje. Zaradi kompaktnih dimenzij je kot ustvarjena za mestno vožnjo. Vseh pet pogonov pripada generaciji novih Volkswagnovih motorjev EVO in ima večinoma kombinirano porabo okrog pet litrov na 100 kilometrov po kriterijih WLTP. V kombinaciji z opcijskim 50-litrskim rezervoarjem namesto serijskega 40-litrskega je lahko doseg celo večji od 950 kilometrov. Ob menjavi generacije je Škoda Fabia prejela tudi nov najzmogljivejši motor. Štirivaljni 1,5-litrski motor TSI razvije moč 110 kW (150 KM), serijsko je opremljen s 7-stopenjskim menjalnikom DSG.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča