Ford Ka+ ... majhen pa vendar velik

CITYLIFE 02.11.2017
Ford Ka+ in Domen Prevc

Novi Ford Ka+ je namenjen tistim, ki se za nakup vozila odločajo na podlagi racionalnih argumentov in si želijo kakovostno vozilo iz Fordove linije. Izvrstno služi kot drugi avto v družini ali kot prvi avto mladih voznikov, zanimiv je tudi za starejše pare, saj njegova prostornost omogoča dovolj prtljage za izlete, pa tudi za gospodov klobuk, če ga po stari navadi ne želi sneti.
VEČJI OD PRIČAKOVANJ
Petvratna kombilimuzina Ford Ka+ ob dolžini manj kot štiri metre nudi presenetljivo veliko prostora za pet potnikov. V svojem razredu potnikom nudi največ prostora za glavo na sprednjih sedežih in največ prostora za kolena v zadnjem delu. 270 litrov prostora v prtljažniku je dovolj za dva velika kovčka, kar 21 priročnih odlagališč za manjše predmete v kabini pa poskrbi za vsakdanjo praktičnost vozila.

Fordovega novega malčka je pri pripravi na vozniški izpit vozil tudi naš perspektivni smučarski skakalec Domen Prevc. Domen pravi, da so mu pri Fordovem Ka+ všeč njegova dinamična vožnja, pospeški, stabilnost na cesti, kompaktnost, majhnost in hkrati prostornost. Odslej mu bo Ford Ka+ služil predvsem za vožnjo na treninge in druge obveznosti, ki mu jih prinašajo njegovi visoko in predvsem daleč leteči rezultati. Izleti pa počakajo do pomladi.

++ VAREN 
Ford Ka+ je serijsko opremljen s šestimi zračnimi blazinami in ima dve ISOFIX vpetji na zadnjih sedežih. Izdelan je iz skoraj 50-odstotnega ultračvrstega jekla okrog sedežev za potnike, multimedijski vmesnik SYNC pa poleg polnjenja mobilnih naprav, povezave z glasbo in navigacijo na telefonu omogoča tudi varnostno funkcijo za klic v sili. S pomočjo serijske funkcije Ford MyKey, ki je namenjena nadzoru mladih voznikov, lahko lastnik drugi ključ programira tako, da nastavi največjo hitrost vozila in celo glasnost zvočnega sistema. Priročno so proizvajalci vgradili še vrsto ukrepov za zmanjšanje ravni šuma vetra ter prenosa hrupa pogonskega sklopa in zvokov s cestišča.
++ VŠEČEN 
Ford Ka+ oblikovno sledi Fordovemu dizajnu, prepoznavnem po prednji maski, lučeh in bočni liniji. Serijsko ga zaljšajo kromirani poudarki sprednje maske ter odbijači, kljuke in pokrovi vzvratnih ogledal v barvi karoserije. V notranjosti pa poglede pritegnejo kromirani poudarki na kljukah vrat, krmilnih gumbih sredinske konzole in prezračevalne šobe.

++ OPREMLJEN 
Serijsko so ga bogato opremili in mu med drugim vgradili klimatsko napravo, ima šest zračnih blazin, električni pomični prednji stekli in nastavljanje zunanjih ogledal, centralno zaklepanje, elektronski nadzor stabilnosti s pomočjo pri speljevanju v klanec, prilagodljiv omejevalnik hitrosti, sistem za preprečevanje dolivanja napačnega goriva Ford Easy Fuel. In še kaj.
++ VARČEN
Dinamična in poskočna vožnja je pri Fordovem malčku tudi varčna – kombinirana poraba goriva namreč znaša 5,0 l/100 km. Na voljo je z motorjem 1.2 Ti VCT 63 kW (85 KM) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, in sicer po akcijski ceni 10.750 evrov.

Preverite tudi sami na testni vožnji!
Prijavite se na MojFordKaPlus.si.

Izbor urednika