Električni športnik ID.4 GTX

Matej Jurgele 03.05.2021
volkswagen-id.4-gtx-5

Volkswagen ID.4 GTX je kot prvi model, ki temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB), opremljen z dvomotor­nim štirikolesnim pogonom, navdušuje pa tudi z visokokakovostnimi oblikovnimi elementi. 

ID.4 GTX ima po en elektromotor na sprednji in zadnji premi. Njuna skupna maksimalna električna moč znaša 220 kW (299 KM), skupaj pa lahko delujeta kot štirikolesni pogon – ta tehnologija se v družini ID. predstavlja premierno. Uprizoritev svetovne premierne v hangarju nekdanjega letališča Tempelhof je pokazala, kaj zmore ta inteligentno krmiljeni štirikolesni pogon: ID.4 GTX je brez težav prevozil klančino z naklonom 37,5 %. Vrhunski model serije ID.4 po zaslugi dvomotornega štirikolesnega pogona iz mirovanja do 60 km/h pospeši v 3,2 sekunde, do 100 km/h pa v 6,2 sekunde. Elektronsko omeje­na največja hitrost znaša 180 km/h.Dizajn modela ID.4 GTX poudarja njegov posebni značaj, kombinacijo užitka v vožnji in robustnega videza. Znani svetlobni pas je kombiniran z markantnimi in dinamičnimi elementi – še zlasti s tremi satastimi elementi, ki tvorijo dnevne luči in tudi v mirovanju odražajo športni značaj, obenem pa vzpostavljajo povezavo z Golfom GTI. Na zadku poleg novo oblikovanega odbijača pritegnejo pozornost tudi 3D zadnje LED-luči, v katerih imajo zavorne luči obliko črke X.

Barva vozila prevladuje močneje kot pri modelih s pogonom na zadnja kolesa. Streha in zadnji usmernik zraka sta črna, okrasna letev strešnega okvirja je bleščeče antracitne barve. Tudi notranjost se predstavlja z novim barvnim konceptom. Zgornji del armaturne plošče in aplikacije iz umetnega usnja v vratih so temno modre (X Blue) barve, ki simbolizira trajnost. Rdeči kontrastni šivi – klasični znak športnosti in moči – na tem mestu in na sedežih ustvarjajo vizualne poudarke. Logotip GTX najdemo na volanu, vstopnih letvah in – kot perforacijo – na zgornjem delu naslonjal sprednjih sedežev.Nova produktna znamka GTX bo družini ID. in s tem tudi korporativni strategiji ACCELERATE dala dodatni zagon. Volkswagen bo tako postal najbolj zaželena znamka za trajnostno mobilnost. Njihov cilj je, da bi v Evropi do leta 2030 povečali delež izključno električnih avtomobilov na 70 odstotkov prodaje. Volkswagen želi do leta 2050 postati podnebno nevtralno podjetje; do leta 2025 bo v e-mobilnost, hibridizacijo in digitalizacijo investiral okrog 16 milijard evrov.

ID.4 GTX bodo na evropskih trgih začeli prodajati poleti 2021. V Nemčiji bo njegova osnovna cena znašala 50.415 evrov, pri čemer bodo kupci lahko zaprosili za subvencijo v višini 7.500 evrov (neto).  


Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča