Legendarni Kiehl’s tudi pri nas

CITYLIFE 19.10.2018
Kiehl’s

Kiehl’sova klasična dediščina in posvečanje kupcem sta bistvo vsakega izdelka ter storitve v 162 let dolgi zgodovini podjetja. Vse, od raziskovanja sestavin in preizkušanja varnosti izdelkov do notranje ureditve lokalnih trgovin, je podrejeno individualnim potrebam kupcev v lokalnih skupnostih. V vseh Kiehl’sovih trgovinah se načela klasične lekarne prepletajo s sodobnimi elementi, ki odražajo posebnosti posamezne skupnosti in častijo začetke podjetja v newyorški četrti East Village. Že pri vhodu v edinstveni prostor se obiskovalci seznanijo z dolgo zgodovino in ekscentričnim značajem podjetja: povsod je mogoče videti sledi dolge Kiehl’sove tradicije, vključno s fotografijami prvotne lokacije glavne trgovine v New Yorku, družine ustanovitelja in ekspedicij pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Zgodovinski elementi presenečajo in navdušujejo kupce, ki si lahko ogledajo tudi Kiehl’sovo znano okostje »Mr. Bones«. V svetu ne obstajata dve popolnoma enaki trgovini, prav vse prodajalne pa izžarevajo Kiehl’sovo bogato lekarniško tradicijo.

Kiehl’sova trgovina v Ljubljani, ki se nahaja na eni najboljših lokacij, kjer se družabno življenje odvija že 47 let, v prodajnem prostoru pravkar prenovljenega pritličja Maxija, bo v lokalno skupnost vnesla delček prvotne newyorške lekarne.

S prizadevanjem za prepoznavno ureditev trgovin ostaja Kiehl’s Since 1851 zvest svoji dediščini tudi v smislu vrhunske ravni storitev, ki jih nudi kupcem v 63 državah po svetu (Slovenija bo 64) v več kot 232 Kiehl’sovih trgovinah. Vsak član Kiehl’sovega prodajnega osebja je seznanjen z načinom pristopa h kupcem, ki ga podjetje zagovarja, in je poleg poznavanja sestavin, formul in lekarniške tradicije usposobljen tudi za predpisovanje tretmajev ter režima nege kože in las v skladu z individualnimi potrebami kupcev.

Tako kot v ostalih Kiehl’sovih trgovinah bodo tudi na prodajnem mestu v Ljubljani podpirali pobudo »Preizkusite, preden kupite«, s katero smo pred 29 leti začeli v glavni trgovini v New Yorku, nanaša pa se na enostavno vračilo izdelkov z zagotovljenim vračilom denarja. S tem se je Kiehl’s jasno ločil od konkurence in dosegel prepoznavnost na trgu ter pridobil zveste oboževalce. 


Več na kiehls.com

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča