Hrana, ki nas ščiti pred soncem

Teja Korošec
Foto: Unsplash

Ribe

Foto: Unsplash

Omega 3 maščobe, s katerimi so bogate ribe kot sta tuna in losos, dokazano preprečujejo nastanek kožnega raka, ki lahko nastane kot posledica prekomerne izpostavljenosti soncu.

Mandlji

Foto: Pexels

Mandlji in nekateri drugi oreščki vsebujejo veliko vitamina E, za katerega so znanstveniki potrdili, da varuje kožo pred škodljivimi učinki sončnih žarkov.

Špinača

Foto: Pixabay

Tudi vitamin C nam pomaga ohranjati zdravo in mladostno kožo. Špinača je zelenjava z visoko vsebnostjo vitamina C in drugimi pozitivnimi vplivi. 

Preberite še: Recept - preprosta slivova marmelada s sivko

Borovnice, maline in robidnice

Foto: Pexels

Antioksidanti delujejo proti prostim radikalom v našem telesu, ki nastanejo zaradi izpostavljenosti UV žarkom in škodujejo našim kožnim celicam. Maline, robidnice in borovnice so polne antioksidantov, poleg tega pa so zares slastne. 

Jajca

Foto: Pexels

Dnevno konzumiranje vitamina D, s katerim so bogata jajca, naj bi zmanjšalo možnost za razvoj kožnega raka. Bolj kot ocvrta, so priporočena mehko ali trdo kuhana jajca. 

Paradižnik

Foto: Pexels

Paradižnik vsebuje veliko antioksidantov in vitamin C, zato nas bo varoval pred škodljivim vplivom sonca. Letošnje poletje nam je postreglo z velikimi in sočnimi domačimi paradižniki, ki jih lahko pripravimo na sto in en način. Vseeno pa na sončno kremo ne smemo pozabiti. 

Sorodne vsebine

preberi sorodne članke

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča