Najlepši pogled na praznično okrašeno prestolnico se ponuja z vrha mesta. Ljubljanskemu gradu, ... Več
SEMPL 2017 - Veliki sempler »Lahkonočnicam«

Na 15. tekmovanju za regijske nagrade "Sempler" je bilo podeljenih deset zlatih nagrad in velika nagrada. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji je osvojila agencija Grey Ljubljana za akcijo »Lahkonočnice«, ki jo je zasnovala za družbo A1 Slovenija.
Veliki sempler, najvišjo nagrado letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki jih vsako leto razglasijo na konferenci medijskih trendov SEMPL, je letos prejela akcija »Lahkonočnice«. Za telekomunikacijsko podjetje A1 Slovenija so jo zasnovali v agenciji Grey Ljubljana, ki je za projekt »Lahkonočnice« dobila še dve zlati nagradi. Po dva zlata semplerja so dobili srbska agencija New Moment New Ideas Company, skupina Luna TBWA s hčerinsko agencijo OMD Slovenija in skupina Direct Media.
»Projekt »Lahkonočnice« je navdušil prav vse člane žirije in tako smo se soglasno odločili, da si zasluži najvišjo nagrado. Na izjemen način vključuje uporabo različnih kanalov in ciljnih skupin. Sama ciljna skupina – starostniki – je tista, ki ustvarja vsebine v celotni akciji, zaradi česar je projekt še toliko bolj poseben,« je povedal predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler Darko Ivančević, globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.
Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 19. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in desetih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2017 je dobil Peter Frankl, glavni urednik in direktor Časnika Finance, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2017 pa je prejela Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB.