V nakupovalni hiši Ikona, v centru Ljubljane, ki je znana po vrhunski ponudbi nišnih parfumov, ... Več
Parfum, ki vas dobesedno objame. Ikona predstavila novo dišavo Goldfield & Banks z imenom Tales of Amber
To je bil večer posvečen vonjem, lepoti in prefinjenosti. Ikona, modna trgovina s konceptom v centru Ljubljane, že dolgo slovi tudi po izjemni ponudbi nišnih parfumov. Tako so v ambientu, prežetem z eleganco, stilom in toplino predstavili novo dišavo parfumske znamke Goldfield & Banks z imenom Tales of Amber. Gre za reinterpretacijo jantarja z bogatim, toplim vonjem začimb, ki združuje starodavno lepoto s sodobno eleganco.

Znamko Goldfield & Banks je leta 2016 v Avstraliji ustanovil Dimitri Weber. Dišave so navdihnjene z različnimi kraji in pokrajinami po Avstraliji, poudarek pa je na uporabi avstralskih botaničnih in avtohtonih sestavin.


"Za novo dišavo Tales of Amber smo se nekako premaknili onkraj Avstralije in zdaj potujemo na naš sosednji otok Novo Zelandijo. Želeli smo počastiti čisti novozelandski sivi jantar (ambergris). Vonj dišave je zelo poseben, saj gre za najčistejšo jantarjevo noto. Posebnost tega parfuma je, da mu mehkobo dajejo note irisa, svežino pa dopolnjuje kanček cimeta. Dišavo bi opisala kot zelo karizmatično in elegantno. Zdaj, ko so dnevi nekoliko hladnejši in prihaja zima, me ta dišava spominja na odejo, s katero se pokrijemo, ko nas zebe. Prepričana sem, da je to popoln parfum za zimski čas," je povedala Brunilda Qushku, ambasadorka parfumske znamke Goldfield & Banks.

Parfum, ki te dobesedno objame
Predstavitev parfuma v Ikoni je pospremil tudi ambasador Ikone in frontman skupine Joker Out – Bojan Cvjetićanin, ki je priznal, da se je v svet dišav potopil šele z rednimi obiski Ikone: "Če se poglobim vase, spoznam, da v pesmih veliko pišem o vonju oseb, čemur nisem posvečal pretirane pozornosti. Ko sem začel redno zahajati v Ikono, sem se vedno bolj srečeval z dišavami in so me tudi navdušile. Prej sem imel doma en parfum, zdaj pa jih imam 45. Moj najljubši vonj ... pomirjajo me vonjave, ki bi jih povezal s kadili, na kakšen lahkoten dan pa imam zelo rad vonj citrusov."

"V Ikoni se vedno potrudimo, da je vzdušje sproščeno in se gostje napolnijo z novo energijo. Želimo jim pokazati novosti, kot je naša nova zimska dišava Tales of Amber. Seveda ni vsak vonj za vsak okus, sama imam mogoče raje nekoliko slajše, predvsem v zimskem času, sicer si dnevno dišavo izbiram glede na obveznosti in razpoloženje. Blagovna znamka Goldfield & Banks vedno poskrbi za kakovost, obstojnost in inovativnost, kar nas navdušuje in zato ji že toliko let zaupamo," je povedala Jana Kern Jeras, solastnica Ikone.

Dogodek je povezovala igralka Mila Peršin, ki parfume dojema kot pomemben del osebnega izraza: "Doma imam celo zbirko parfumov. Najpogosteje uporabljam sveže vonje, ki imajo note lesa, ne maram pa sladkih. Parfume izbiram tudi glede na letni čas, pozimi bolj lesne, medtem ko poleti kakšnega z vonjem irisa. Imam tudi en parfum prav za posebne priložnosti."

Novo dišavo so med prvimi preizkusili znani obrazi, igralka Tjaša Železnik, Femme Fatale 2025 Nina Grilc, urednica in modna vplivnica Pika Zrim, TV-voditeljica Suzana Kozel, modna vplivnica Jasna Vale, modna strokovnjakinja Nika Urbas, smučarski skakalec Domen Prevc, vplivnica Katka Bogataj in številni drugi.

Poleg parfumov je zadišalo tudi po tisku
Večer je sovpadal s predstavitvijo nove številke revije Cosmopolitan, katere naslovnico prvič v regiji krasijo izključno moški – člani skupine Joker Out. Odgovorna urednica revije Cosmopolitan Neja Drozg je ob tem povedala:"V sodelovanju z Ikono smo v svet poslali odmevno zgodbo. Luč sveta je ugledala zgodovinska izdaja revije Cosmopolitan. Prvič v regiji naslovnico namreč krasijo izključno moški - pet karizmatičnih obrazov, ki so v zadnjih letih spremenili pravila igre na mednarodnem glasbenem podestu. Vizionarski projekt je nastal predvsem z željo, da obraze, ki v Sloveniji orjejo ledino na svojem področju, predstavimo v drugačni luči, takšni, kot je še niste vajeni. Mislim, da nam je to tudi po zaslugi Ikone odlično uspelo. Fante iz skupine Joker Out smo vrnili v preteklost in jih odeli v estetiko 'Peaky Blinders'. To je bil skupen projekt, ustvarjen z dušo za dušo."
Ikona je več kot le modna destiancija
Za kulinarični presežek je poskrbel chef Tomaž Bratovž (JB Restaurant), z vinsko spremljavo pa nas je razvajala klet Puklavec Family Wines. Obiskovalci so lahko raziskali tudi nove modne kolekcije v Ikoni, ki to jesen ponuja ekskluzivne znamke:
Joseph Ribkoff – za poslovno eleganco s karakterjem,
Elisa Cavaletti – z naravnimi materiali in umetniškim pridihom,
Lufian – nova moška znamka z lahkotno italijansko prefinjenostjo,
Diadora Heritage – legendarna obutev s sodobno nostalgijo.
Če je bil parfum nekoč le dodatek, je danes izraz identitete, razpoloženja in spominov. Glamurozni večer v Ikoni je to dokazal – vsak parfum ima svojo zgodbo, moč in dušo. Tales of Amber to zgodbo pripoveduje s toplino začimb, nežnostjo irisa in globino jantarja. Tako kot dišeč objem, ki nas ovije v zimskih dneh in ostane z nami še dolgo po tem, ko se večer konča.

Foto: Marko Delbello Ocepek











