Vrnitev legende

Matej Jurgele
Ford Mustang

Mustang je na voljo kot fastback in kot kabriolet, njegov v hipu prepoznavni profil pa odlikuje še bolj aerodinamičen in športen videz, ki ga dopolnjujejo luči LED. Kupci lahko izbirajo med 11 drznimi barvami in novimi platišči iz lahke zlitine.

Fordov 5,0-litrski motor V8 razvije 450 KM in v kombinaciji s Fordovim novim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom požene Mustanga iz mirovanja do 100 km/h v samo 4,3 sekunde. Mustangov 6-stopenjski ročni menjalnik zdaj deluje s tehnologijo za uskladitev s številom vrtljajev, ki s kratkotrajnim hitrim odpiranjem dušilne lopute (‘med-plin’ oziroma ‘blip’, kot pravijo Američani) zmogljivega motorja poskrbi za še bolj uglajeno in hitrejše prestavljanje v nižjo prestavo.

Nastavitve v skladu s pričakovanji evropskih voznikov in Mustangov značaj, ki navdušuje z zabavno vožnjo, dopolnjujeta dovršeno novo prilagodljivo vzmetenje MagneRide in možnost izbire voznih načinov, med katerimi je tudi nastavljiva možnost My Mode. Za zgodnje jutranje ali pozne nočne vožnje je novi športni izpušni sistem z aktivnim ventilom na voljo z inovativnim ‘dobrososedskim’ (Good Neighbour) načinom. Za izboljšano vozno izkušnjo in večjo brezskrbnost sta med tehnologijami za pomoč vozniku Mustanga tudi pomoč za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev in pomoč pri ohranjanju voznega pasu. Sodobno, prestižno notranjost odlikujejo na otip mehki materiali in 12-palčna povsem digitalna instrumenta plošča za vrhunsko izkušnjo.

Nezgrešljivo Mustang
Zunanjost novega Forda Mustanga je še bolj aerodinamično in športno oblikovana, obenem pa je ohranila takoj prepoznavni značaj, izbrušen v več kot 50-letni zgodovini proizvodnje modela. Profil pokrova motornega prostora je zdaj nižji, vanj so integrirane šobe za zajem zraka, skupaj s preoblikovanim spodnjim delom maske pa Mustangu ob izboljšani aerodinamiki zagotavlja še ostrejši in agresivnejši obraz. Dramatično oblikovanje Mustangovega zadnjega dela poudari spremenjen odbijač z difuzorjem, ki pri modelu s 5,0-litrskim motorjem serijsko vključuje štiri izpušne cevi, že pogled nanje pa vzbuja pričakovanje moči in zmogljivosti. Za še bolj športen profil je Mustang za doplačilo na voljo tudi z novim spojlerjem na pokrovu prtljažnika.

Modeli Mustanga za Evropo so serijsko opremljeni z izrazitimi energetsko učinkovitimi žarometi, dnevnimi lučmi, smerniki in legendarnimi tridimenzionalnimi zadnjimi lučmi s tremi ploskvami, v vseh lučeh je uporabljena tehnologija LED, na voljo pa so tudi meglenke LED. Spremenjena oblika okrova sprednjih žarometov povzema trapezoidno obliko zgornjega dela maske.

Za (p)oseben izraz bo kupcem v Evropi novi Mustang na voljo s pestro paleto možnosti za prilagoditev. Dodane so tri nove drzne kovinske barve – Kona Blue, Orange Fury in Royal Crimson, uporabniki, ki želijo še bolj izstopati, pa lahko dodajo dirkaške bele ali črne proge. Notranjost novega Mustang zagotavlja prestižnejši občutek. Obloge vrat so iz na otip mehkega materiala, kljuke so iz aluminija. Sredinsko konzolo obdaja novo, ročno šivano oblazinjenje s prijetno mehkim otipom, šivi v kontrastni barvi pa poskrbijo za občutek dinamike in prestiža. Obroba instrumente plošče je na voljo v štirih novih izvedbah iz aluminija. Novi gumb za zagon motorja kot pulz Mustangovega srca utripa v rdeči barvi od trenutka, ko uporabnik odklene vozilo, pa vse do takrat, ko motor oživi. 30 utripov v minuti odraža ponijev srčni utrip v mirovanju.

Vrhunska zmogljivost
Osupljiva zmogljivost in izkušnja zabavne vožnje sta bistvo Mustangovih genov že od uvedbe prvega modela leta 1964. Z novim pogonskim sklopom, podvozjem in izboljšavami tehnologij zagotavlja novi Mustang najbolj navdušujočo vozno izkušnjo doslej. Fordov 5,0-litrski motor so dodatno izpopolnili, da razvije še večjo moč, prav tako je omejitev števila vrtljajev postavljena najviše doslej. Za največjo moč 450 KM in navor 529 Nm deluje motor s Fordovim novim dvojnim sistemom vbrizgavanja goriva: visokotlačnim direktnim in nizkotlačnim posrednim, kar poveča tudi navor v nizkem območju vrtljajev. V kombinaciji s Fordovim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom znaša poraba goriva 12,1 l/100 km.

Varčnejši 2,3-litrski EcoBoost razvije 290 KM in 440 Nm navora, z njim opremljeni Mustang v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom porabi 9,0 l/100 km pri izpustih CO2 199 g/km. S funkcijo za začasno povečanje tlaka v turbopolnilniku – sproži se pri močnem pospeševanju in zagotovi dodaten tlak po vsakem prestavljanju – poskrbi motor za resnično izjemno odzivno in navdušujočo vozno izkušnjo. Oba motorja lahko dopolnjuje novi 10-stopenjski samodejni ali 6-stopenjski ročni menjalnik.

Fotogalerija

Ford MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord MustangFord Mustang

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča