TEST: Nissan Micra 0.9 IG-T TEKNA

Matej Jurgele
Nissan Micra

Že na prvi pogled Nissan Micra razkriva, da pri njenem snovanju niso sklepali veliko kompromisov. Popolnoma evropski izgled in nove dimenzije vozila so recept za prostorno notranjost in dobro lego vozila na cesti. Micra se skozi zavoje pelje suvereno, zahvaljujoč tudi tehniki Nissanovih modelov višjega cenovnega razreda. Volanski mehanizem je odziven, voznik pa stalno občuti, kaj se dogaja z vozilom. K dinamičnosti pripomore tudi poskočen 0,9-litrski turbo bencinski motor s 66 kW (90 KM), ki ob zmerni vožnji porabi med 6 in 7 litri goriva. V ponudbi sta sicer še dva druga motorja (en dizelski in drug bencinski), vendar ta s svojo odzivnostjo in zmerno porabo goriva predstavlja morda najbolj optimalno izbiro.

Številna elektronska pomagala
Kar ni tipično za ta segment vozil je visoka stopnja elektronske opreme, ki je v Micro vgrajena kot del serijske opreme. Kot del te opreme nastopa Active Trace Control, ki namenom lažjega manevriranja v ovinkih uporablja blago zaviranje na posameznih kolesih ter tako vozilo obdrži na optimalni poti. Kot drugi omembe vreden sistem je tu tudi sistem Active Ride Control, ki z vplivanjem na navor motorja ter z blagim zaviranjem na vseh kolesih zmanjšuje poskakovanje vozila med vožnjo po grbinah, s čimer se poveča udobje. Oba sistema delujeta popolnoma samodejno in z blago uporabo zavorne sile. Samo podvozje je sicer nekoliko trše nastavljeno, volanski mehanizem odziven, vseeno pa bi morda lahko ponujal malce več povratnih informacij. Generalno gledano pa je nova Micra glede voznih lastnostni popoln odklon od predhodnega modela.Apetiti so veliki
Tudi notranjost ne skriva apetitov, postati všečen mestni/primestni avtomobil. Sedenje na voznikovem sedežu je prijetno, pregled na armaturno ploščo všečen, prostora je dovolj tudi za višjerasle. Pri testni različici je bil volanski obroč odet v usnje in na spodnjem delu prirezan (kar počasi postaja že stalnica), stikala na volanu pregledna, obvolanske ročice pa nekoliko zakrite. Sredinski del armature je prav tako odet v usnje, na njem se bohoti pregleden in na dotik občutljiv 7-palčni TFT zaslon, ki prikazuje vse funkcije od navigacije pa do podatkov o vozilu. Pohvaliti je potrebno tudi avdiosistem BOSE Personal avdio, ki glasbo reproducira tudi preko v vzglavnik nameščenih zvočnikov. Vsekakor hvalevredna pogruntavščina, zaradi katere ni potrebe po preglasnem »navijanju« glasbe, saj ta prihaja iz od vaših ušes nekaj centimetrov oddaljenih zvočnikov. Na zadnjih sedežih je sicer dovolj prostora za noge in vendar pa bodo imeli višjerasli zaradi nekoliko prirezane strehe malce manj prostora za glavo. Prtljažni prostor meri 300 litrov.Na kratko
Na splošno bi lahko dejali, da so pri Nissanu s peto generacijo Micre naredili odločen korak naprej. Avtomobil je postal vse tisto kar mora biti: stilsko privlačen, bogato opremljen in varčen. Aja, in še cena. Za osnovno različico bo potrebno (brez upoštevanih popustov) odšteti od 12.700 eur dalje, medtem kot pri Nissanu testno različico cenijo na 18.500 eur.

Fotogalerija

Nissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan Micra

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča