Test - Ko novi Peugeot 3008 vstopi v avtomobilski segment C SUV

Klavdija Zrim 25.10.2016
Peugeot 3008

Kljub dežju in spolskemu cestišču je novi Peugeot 3008 je postregel z udobno vožnjo. krmilni mehanizem je natančen, zato voznik dobro čuti cesto, in kot vsako pravo športno terensko vozilo se izkaže z zmogljivostmi izven utrjenih poti, zlasti po zaslugi naprednega sistema za nadzor oprijema Advanced Grip Control. Volan je še bolj kompakten saj ima oblikovno prenovljen obroč z dvema sploščenima predeloma, kar omogoča boljši oprijem in vozniku zagotavlja širše vidno polje ter več prostora za noge. Pozornost pritegne tudi velik zaslon na dotik, ki je kot tablični računalnik umeščen na sredino armaturne plošče in opremljen s kapacitivno tehnologijo za boljšo odzivnost in priročnost. Ob njem je niz šestih elegantnih tipk, ki omogočajo neposreden in stalen dostop do glavnih funkcij za udobje: avtoradio, klimatska naprava, navigacija, nastavitve vozila, telefon in mobilne aplikacije.

PREBERITE ŠE: Novi Peugeot 5008 - družinski enoprostorec za zahtevne

A sprememb vozniškega mesta Peugeot i-Cockpit® s tem še ni konec. Ker so čustva ena od glavnih vrednot znamke Peugeot, lahko za doplačilo dobite i-Cockpit® Amplify in s tem poskrbite za personalizacijo ambienta v vozilu. Sustem namreč poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila: Na vid prek nastavitve moči ambientne osvetlitve in barve zaslonov; na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka; na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.

Vozila so že na zalogi in pripravljena za prodajo. Cena osnovnega modela Peugeot 3008 se začne pri 22.000 evrih.
peugeot.si

Fotografije novega športnega terenca Peugeot 3008 si oglejte v galeriji:

Fotogalerija

Peugeot 3008 Peugeot 3008 Peugeot 3008 Peugeot 3008 Peugeot 3008 Foto: Klavdija Zrim Foto: Klavdija Zrim

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča