Premierno v Sloveniji: Novi Mercedes-Benz GLE

Matej Jurgele 27.11.2018
Premierno v Sloveniji: Novi Mercedes-Benz GLE

Novi Mercedes-Benz GLE se lahko pohvali tudi s številnimi inovacijami. Kot prvi na svetu uporablja aktivni sistem vzmetenja E-ACTIVE BODY CONTROL, ki mu omogoča premagovanje tudi najtežjih terenov. Informacijsko-razvedrilni sistem se lahko pohvali z večjimi zasloni in je opcijsko na voljo z barvnim projekcijskim zaslonom head-up v ločljivosti 720 x 240 slikovnih pik ter multimedijskim sistemom MBUX, ki prepoznava gibe dlani in rok ter tako podpira voznikovo in sovoznikovo upravljanje vozila. 

Na voljo z dvema vrstama motorjev

GLE 300 d 4MATIC z močjo 180 kW (245 KM) in 500 Nm navora je na voljo kot prva dizelska izvedba iz aktualne družine motorjev. GLE 450 4MATIC (270 kW (367 KM), 500 Nm)  kot prvi bencinski model poganja šestvaljni motor, ki je sistematično elektrificiran z 48-voltno tehnologijo, V sredini decembra bosta na voljo še dve izvedbi: šestvaljni dizelski izvedbi GLE 350 d 4MATIC (200 kW) in GLE 400 d 4MATIC (243 kW), v sredini in koncu leta 2019 pa bo na voljo tudi dizelski priključni hibrid in prva izvedba Mercedes-AMG.

S paketom AIRMATIC se vozilo samodejno prilagaja voznim razmeram, hitrosti in natovorjenosti. Paket tehnologij za terensko vožnjo je inovativna kombinacija za lahko vožnjo po vseh poteh, tako na cesti kot na terenu. Med njegove komponente spada popolnoma variabilen, brezstopenjski vsekolesni pogon, ki združuje dinamične prednosti navora na zahtevo s prestavnim razmerjem s počasno prestavno stopnjo. 

Paket ENERGIZING Plus ponuja zelo visoko raven udobja in sicer s klimatizacijo sedežev za voznika in sovoznika z ogrevanjem in prezračevanjem sedežev,

Udobje in podpora pri vožnji

Vozilo GLE je s paketom z asistentom za vožnjo korak bližje k avtonomni vožnji. Ta zagotavlja podporo, ko je glede na situacijo treba prilagajati hitrost, upravljati volan ali menjati vozni pas, in celo ob nevarnosti trka. Med pomembnejše komponente spadajo aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC, aktivni asistent za omejitev hitrosti, razširjeni samodejni ponovni zagon na avtocestah ter prilagajanje hitrosti na podlagi poti s funkcijo za konec kolone.

MBUX v sklopu serijske opreme

GLE je opremljen z najnovejšo generacijo multimedijskega sistema MBUX. Izboljšave v primerjavi z razredom A, vključujejo dva velika serijsko vgrajena 12,3-palčna/31,2-centimetrska zaslona. Opcijski asistent za notranjost MBUX omogoča tudi intuitivno, naravno delovanje različnih komfortnih funkcij in funkcij MBUX s prepoznavanjem kretenj. Kamera na konzoli na stropu zaznava premike voznikovih in sovoznikovih dlani in rok. Ko se dlan približa zaslonu na dotik ali polju, občutljivemu na dotik, v sredinski konzoli, se medijski prikazovalnik spremeni in posamezni elementi se označijo. Sistem razloči voznikovo dlan od sovoznikove in tako ve, za čigav sedež mora na primer vklopiti masažno funkcijo. 

Vozilo je že mogoče naročiti, prve dobave pa bodo stekle že meseca februarja 2019. 

Fotogalerija

Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren. Novi Mercedes-Benz GLE je dinamičen in udobnejši na cesti obenem, tuj mu ni niti neutrjen teren.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča