Novi Audi Q3 'pobasal' vseh pet zvezdic

Matej Jurgele 12.12.2018
Audi Q3 'pobasal' vseh pet

Za dosego vrhunskega rezultata se je Audi Q3 dobro izkazal tako pri zaščiti odraslih potnikov kot tudi pri varnosti otrok, pri zaščiti pešcev in kolesarjev ter pri asistenčnih sistemih. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. 


Poudarek na varnosti

Novi Audi Q3 ima vse te tehnologije. Serijsko je opremljen z varnostnima sistemoma Audi pre sense basic in Audi pre sense front. S pomočjo radarja prepozna kritične situacije s pešci, kolesarji in drugimi vozili ter voznika opozarja z vidnimi signali, zvočnimi opozorili in s tresenjem volana. Če je treba, se samodejno vključi celo zaviranje s polno močjo. V serijski obseg opreme sodi tudi Audi side assist, ki opozarja na nevarnost pri menjavi voznega pasu. K standardni opremi sodi tudi Audi active lane assist. Ta sistem preprečuje, da bi nenamerno zapeljali z voznega pasu. Opcijski paket asistenčnih sistemov združuje prilagodljivo vozno asistenco, s kamero podprti sistem za prepoznavanje prometnih znakov, parkirni sistem plus, asistenco za dolge luči in asistenco za zaustavitev v sili. 


Audi Q3 je tudi z vidika zaščite potnikov vozilo na vrhunski ravni. Hrbtenico potniške celice tvorijo komponente iz toplotno preoblikovanega jekla. Uporabljene so na prehodu vzdolžnega nosilca v sprednjo steno, v sredinskem tunelu, pragovih, A- in B-stebričkih, strešnem okvirju in zadnjih vzdolžnih nosilcih. Toplotno preoblikovane komponente, ki združujejo majhno maso z visoko trdnostjo, k teži karoserije prispevajo 26 odstotkov. Njihova kombinacija je osnova za visoko raven naletne varnosti in togosti.
audi.si

Fotogalerija

Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež. Aktivni varnostni sistemi, med katere sodijo sistemi za avtomatsko zaviranje v sili za mestno vožnjo in avtoceste, predstavljajo v skupni oceni Euro NCAP pri zaščiti odraslih potnikov 40-odstotno, zaščiti pešcev in kolesarjev 20-odstotno ter asistenčnih sistemih 20-odstotno utež.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča