Audi e-tron poganja zgolj elektrika

Matej Jurgele
Audi e-tron

Prototip Audi e-tron nakazuje, kakšen bo Audijev prvi model z izključno električnim pogonom. Pod zamaskirano zunanjostjo se skriva športen prestižni SUV s petimi sedeži za potnike in obilico prostora za prtljago – prostornost in udobje sta na ravni tipičnega Audijevega modela višjega razreda. Doseg, ki zadošča za dolge relacije, in celovita ponudba polnilnih možnosti uporabniku omogočata vožnjo na izključno električni pogon, ne da bi mu bilo pri tem treba sklepati kompromise. Serijsko različico prototipa Audi e-tron lahko na hitri polnilni postaji polnimo s polnilno močjo do 150 kW. To pomeni, da je SUV v manj kot 30 minutah pripravljen za naslednjo dolgo relacijo. Električni quattro pomeni novo obdobje štirikolesnega pogona in na vsakem terenu prepriča z izvrstnimi zmogljivostmi. Serijska različica prototipa Audi e-tron bo na evropski trg prišla ob koncu leta 2018. Proizvodnja bo potekala v CO2 nevtralni tovarni v Bruslju.

Ponazoritev visokonapetostne tehnologije: dizajnersko maskiranje

Prototip Audi e-tron ni odet v klasične maskirne folije, temveč v posebej zanj zasnovane dizajnerske folije, ki ponazarjajo električni pogon. Čez celotno stranico se razteza napis e-tron, ki deluje, kot bi bil naelektren. Črka "e" se vije okoli pokrova polnilne vtičnice na sprednjem blatniku in nas dobesedno naelektri. Oranžni elementi simbolizirajo povezavo z visokonapetostnim omrežjem in pričajo o tem, da ima prototip Audi e-tron izključno električni pogon: spodnji del vozila je tako po celotnem obsegu zaznamovan z izmeničnimi oranžnimi in črnimi segmenti. Ekspresivni pragovi z barvnim vstavkom razkrivajo, kje se nahaja baterija, tj. kje je energetsko središče avtomobila.

Fotogalerija

Audi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tronAudi e-tron

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča